En podcast/blogg om enkla tips för att få ett bättre ekonomiskt liv. Länkar som förekommer i blogginlägg är sponsrade samt innehåller affiliatelänkar. Vill du bli ekonomiskt oberoende så är det en bra start att börja med avsnitt #001.



onsdag 28 december 2016

Kommande "serie" podcast.

Hej på er,

Nu har vi gått igenom en del enkla och värdefulla tips för att få en bättre ekonomi, jag förstår att en del av er redan känner till de olika förslagen andra har blivit påminda om dom igen. En av anledningarna till att man lyft fram detta är dels för att påminna samt visa lyssnare/läsare om att även de små förändringarna gör skillnad.

Tanken med alla dessa spartips är på sikt tänkt att kunna bli en summa pengar som ni kan investera på olika sätt, med det skrivet så vill jag passa på att skriva att de förslagen jag kommer ge i kommande avsnitt är förslag som ska kunna ge dig vägledning till en ännu bättre ekonomi samtidigt som du kommer få en större frihet.

I en kommande programserie så kommer jag ta upp vad man ska tänka på när man investerar i aktier, fonder samt andra typer av investeringar utanför börsen. Det kommer vara avsnitt som ger dig enkla sätt att veta hur och vart du kan kolla för att göra investeringar, seden är det upp till dig hur du investerar dina pengar.

Jag vill även passa på skriva att jag kommer med fler värdefulla tips om hur du kan få mer till annat under 2017. Programserien är tänkt att släppas under första halvåret 2017.

För er som redan tagit del av tipsen från starten och börjat använda er utav dom har hittills sparat ungefär 3200kr.

Så gå in i din podcast app redan idag och sök upp Veckans Förslag där du sedan börjar prenumerera på min podcast som endast är upp till 10min långa avsnitt som släpps 1 gång i veckan.


Gott Nytt År önskar Veckans Förslag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar